224 نفر در قالب 92 تیم عملیاتی بهداشت محیط در 4 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ایلام، اهواز و آبادان از 15 آبان تا 5 آذر، صبح و عصر به طور روزانه آماده خدمت می باشند.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل ازوبدا مهندس سیدرضا غلامی  مسئول برنامه بهداشت محیط در اربعین 95 وزارت بهداشت در رابطه با استقرار تیم های دانشگاه های علوم پزشکی و برنامه سلامت اربعین گفت: آخرین هماهنگی ها با مدیران گروه دانشگاههای علوم پزشکی انجام شد و 224 نفر در قالب 92 تیم عملیاتی بهداشت محیط وارد عمل خواهند شد که از این تعداد 38 نفر در آزمایشگاه آب شهرستان های تابعه دانشگاههای علوم پزشکی مذکور مستقر خواهند شد.

 

 وی ادامه داد: 28 نفر در سه پایانه مرزی شامل مهران به صورت 3 تیم 3 نفره، چذابه با 4 تیم 2 نفره و شلمچه با 5 تیم 2 نفره و یک نفره مستقر می باشند و 158نفر در شهرستانهای دیگر که مسیر تردد زوار است مشغول به فعالیت خواهند شد.

وی افزود: 66 نفر در قالب 33 تیم و 10 نفر هم در آزمایشگاه آب از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مستقر می شوند و 31 نفر در قالب 15 تیم و 6 نفر در آزمایشگاه آب از دانشگاه علوم پزشکی ایلام مستقر خواهند شد. 

 غلامی در رابطه با تیم عملیاتی مستقر در استان خوزستان گفت: 54 نفر در قالب 27 تیم و 20 نفر در در آزمایشگاه آب مستقر خواهند شد و همچنین 33 نفر در قالب 17 تیم و 4 نفر در آزمایشگاه آب از آبادان مستقر خواهند شد. 

غلامی خاطر نشان کرد:  دانشگاه های علوم پزشکی مرزی با آمادگی کامل در قالب تیم های عملیاتی بهداشت محیط در ایام مذکور نسبت به کنترل عوامل محیطی از جمله آب و مواد غذایی در کلیه مراکز تهیه و طبخ مواد غذایی، اماکن عمومی، موکب ها، مراکز بین راهی و نظافت عمومی مراکز اسکان زائرین اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha