کد خبر: مشکلات-مالی-جامعه-پزشکی-در-سال-آینده-پی
۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰

رییس سازمان نظام پزشکی با بیان این‌که در حال پیگیری مطالبات جامعه پزشکی از بیمه‌های پایه و بیمه‌های بازرگانی هستیم، متذکر شد: به نظر می‌رسد مشکلات مالی جامعه پزشکی در سال آینده پیچیده‌تر خواهد شد.

 

دکتر علیرضا زالی رییس سازمان نظام پزشکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت بیان داشت: تعرفه‌های پزشکی، موضوعی است که همچنان با جدیت پیگیر آن هستیم تا بسته پیشنهادی سازمان با حضور بخش‌های دولتی و خصوصی در شورای عالی بیمه بررسی شود که امیدواریم تا پایان سال این موضوع محقق شود.
زالی با اشاره به این‌که بسته مذکور در آذرماه تقدیم مبادی ذیربط شد، گفت: سعی شده است با رعایت موازین شهروندی و حفظ حقوق مردم، در عین حال بخشی از مطالبات جامعه پزشکی نیز در این پیشنهادات جستجو شود.
وی تصریح کرد: در صورت تاخیر برای انجام بررسی‌های لازم، جامعه پزشکی در سال جدید برای تعرفه‌ها سردرگم می شوند که مشکلات متعددی را برای آنها و نیز مردم به دنبال دارد.
زالی با بیان این‌که در حال پیگیری مطالبات جامعه پزشکی از بیمه‌های پایه و بیمه‌های بازرگانی هستیم و کمیته‌های مشخصی برای این موضوع تشکیل شده است، متذکر شد: به نظر می‌رسد مشکلات مالی جامعه پزشکی در سال آینده پیچیده‌تر خواهد شد. به همین دلیل کارگروه مالیاتی تشکیل شده است که تعدادی از انجمن‌ها در آن مشارکت دارند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با نگاه مترقی مجلس طی چند ماه گذشته ، چندین طرح که احتمال می‌دادیم آثار زیان‌باری را برای جامعه پزشکی به دنبال داشته باشد، تحفظ شد وعلی‌القاعده در این دوره مجلس به نظر نمی‌آید به صورت علنی مطرح شوند.

کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha