فریبا محمدیان با تشکر از اعتماد وزیر ورزش  و جوانان گفت : تمایل دارم در جوی آرام و منطقی برای رشد و موفقیت ورزش  زنان ایران کار کنم و تلاش می کنم تصویری واقعی ، فرهنگی و ارزشمند از زنان ورزش کار ایران ارائه شود

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر فریبا محمدیان معاون جدید امور زنان  با تقدیر از زحمات رباب شهریان گفت : ایشان یکی از مدیران و کارشناسان خبره و دلسوز ورزش  ایران هستند که بسیار مدبرانه و حرفه ای فعالیت های ورزش  زنان ایران را رشد و توسعه دادند و بنده از زحمات و تلاش های ایشان تشکر می کنم و انشاالله ورزش  زنان ایران همچنان از مشاوره های ایشان بهره مند باشد

وی درباره برنامه های خود برای ورزش  بانوان در دوره جدید وزارت دکتر سلطانی فر گفت : آقای وزیر از من خواستند ورزش  زنان در حد شعار باقی نماند و برنامه های عملیاتی و میدانی برای جهش و تعالی در ورزش  زنان نیاز داریم، خصوصا بر حضور فرهنگی و شرعی دختران ورزش کار ما در میادین بین المللی تاکید داشتند.

معاون جدید امور ورزش  زنان درباره موضوع بازنشستگی خود اظهار داشت : ابتدا بگویم تحصیلات من دکترای مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و علوم ورزش ی است و عضو هیات علمی دانشگاه هستم. من با بیست سال کار بازنشسته پیش از موعد بودم و اکنون با طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم به عنوان معاون وزارت ورزش  و جوانان معرفی شده ام . بازگشت به کار من هیچ گونه منع قانونی ندارد.

سوابق مدیریتی، تحصیلی و پژوهشی فریبا محمدیان​

فریبا محمدیان متولد سال 1347 و دارای دکترای تخصصی رشته تربیت بدنی- مدیریت و برنامه ریزی است. از سال 1384 در این مقطع شروع به تحصیل کرد و در سال 1388 با معدل 18/55 و رتبه اول موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی این رشته از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران شد.
وی همچنین مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزش ی را در دانشگاه تربیت معلم تهران و مقطع کارشناسی همین رشته را در دانشگاه گیلان با رتبه اول در هر دو مقطع گذرانده است.
عضو هیات علمی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مدرس مدعو دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران جنوب و علوم تحقیقات و عضو شورای نویسندگان ماهنامه زیور ورزش  و ویژه نامه طرح جامع معلمان از دیگر سوابق شغلی و آموزشی محمدیان است.
از مهمترین سوابق مدیریتی و اجرایی محمدیان می توان به ریاست فدراسیون اسکیت از تیر ماه 92 تا کنون و سرپرستی همین فدراسیون طی سال های 91 تا 92، معاون فنی ورزش ی دفتر تربیت بدنی دختران وزارت آموزش و پرورش طی سالهای 19 تا 83، مسئول کمیته پژوهش فدراسیون قایقرانی و اسکی روی آب در سال های 85 تا 87، سرپرست تیم ملی روئینگ در مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان سال 86 و کسب سهمیه المپیک سال 87، مدیر افتتاحیه نخستین دوره بازی های زنان پایتخت های کشورهای اسلامی و آسیایی اشاره کرد.
محمدیان همچنین مولف دوم کتاب راهنمای جامع ورزش  معلولین 1393 است و مقالات زیادی در حوزه های تربیت بدنی، استعدادیابی ورزش ی و ورزش  بانوان را در کارنامه پژوهشی و تالیفات خود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha