کد خبر: مهمترین-ماموریت-پلیس-فرودگاه-پیشگیری
۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: اولویت های برنامه پلیس فرودگاه، پیشگیری از قاچاق کالا،ارز و مواد مخدر است .

به گزارش خبرگزاری سلامت، سردار  حسن مهری در حاشیه مراسم معارفه رئیس پلیس جدید فرودگاه کیش در پاسخ به خبرنگاران در مورد برنامه‌ها و اولویت پلیس فرودگاه اظهار کرد: مهمترین برنامه های ماموریتی در سال جدید که به "اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال" نام گرفته پیشگیری از قاچاق کالا و ارز وجلوگیری از جابجایی مواد مخدر از مرزهای هوایی کشور است.

وی تاکید کرد: بحث آموزش نیروها، صیانت از کارکنان، تعالی رفتار کارکنان پلیس فرودگاه در برخورد خوب و مناسب و در خور شان مسافران از دیگر برنامه‌ها و ماموریت‌های پلیس فرودگاه است.

سردار مهری در مورد ارزیابی و درصد رضایت از پلیس فرودگاه کیش نیز گفت: با توجه به نظرسنجی انجام شده بیش از 94 درصد مسافران از  پلیس فرودگاه کیش رضایتمندی خودرا اعلام کرده اند.

وی در مورد کشفیات مواد مخدر در فرودگاه های کشور نیز اظهار کرد: بیش از 350 کیلو مواد مخدر در سال در فرودگاه های کشور از قاچاقچیانی به دست می آید که قصد انتقال مواد به خارج از کشور را دارند.

سردار مهري در مورد امنیت فرودگاه های کشور گفت: با توجه به همبستگی که میان نیروهای امنیتی در فرودگاه ها وجود دارد مورد امنیتی مشاهده نشده و این امر با تعامل، همکاری و همدلی میان نیروی انتظامی،سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) محقق شده است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در پايان خاطرنشان کرد :حفظ این امنیت را همچنان در صدر برنامه های خود داریم تا بتوانیم محیطی امن برای مسافران ایجاد کنیم.

گفتني است، سرهنگ جلیل غفاری با حکم رئیس پلیس پیشگیری ناجا به عنوان رئیس پلیس جدید فرودگاه کیش معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha