کد خبر: نائب-رئیس-کمیسیون-بهداشت-مجلس-نهم-در-گف
۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم با اشاره به تجمیع بیمه ها گفت: بیمه های ما باید علمی رفتار کنند. اگر تجمیع بیمه را انجام ندهیم، منابع کشور را هدر می دهیم.

عبدالرحمان رستمیان نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره تجمیع بیمه ها اظهار داشت: بیمه های ما باید علمی رفتار کنند. اگر تجمیع بیمه را انجام ندهیم، منابع کشور را هدر می دهیم.

رستمیان با بیان این که قرار نیست پولهایمان را به مدیران و ساختمان بیمه ها بدهیم، گفت: نمی شود که مدیر کل ها و ساختمان های متعدد بیمه در یک استان داشته باشیم که همه این ها هزینه است. قرار است که پول بیمه ها به سمت بیماران برود، بنابراین باید تجمیع بیمه ها شکل بگیرد. در دنیا هم این موضوع، شکل  گرفته است .

نائب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نهم تصریح کرد: برخی اوقات از سازمان می کنیم دفاع تا بیت المال. شکل علمی این است که تجمیع بیمه ها را داشته باشیم تا هزینه هایمان کم شده و هزینه ها برای درمان بیماران و بهداشت صرف شود.

نماینده دور نهم مجلس با اشاره به این که طرح تحول نظام سلامت هم قطعا باید به سمت موارد بهداشت و پیشگیری ها بیشتر حرکت کند، خاطرنشان کرد: در بیمه هم به سمت درمان آمده ایم و پوشش های  مواردی مثل دندانپزشکی نداریم که با تجمیع بیمه ها و ذخیره منابع می توانیم در آن قسمت ها  نیز حرکت کنیم.

کدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha