کد خبر: نشست-خبری-رئیس‌جمهور-با-رسانه‌های-دا
۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۴۱
نشست خبری رئیس‌جمهور با رسانه‌های داخلی و خارجی دوشنبه  برگزارمی شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، علیرضا معزی افزود: اگرچه دکتر روحانی طی این مدت به اَشکال مختلف و در برنامه‌های هفتگی همچون جلسه هیات دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا، مرتبا با مردم سخن گفته است اما گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها و پاسخگویی به سوالات آنها بعنوان نمایندگان افکار عمومی همواره از سوی رئیس‌جمهور بعنوان یک فرصت و ضرورت تلقی شده است.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهور به سوابق نشست‌هاي متعدد رئيس‌جمهور در سنوات گذشته اشاره و تاكيد كرد، دكتر روحاني  نشست‌هاي متعددي با اصحاب رسانه در سطح مختلف از خبرنگار تا سردبيران و مديران رسانه‌ها داشته و علاوه بر كنفرانس‌هاي معمول خبري، در موقعيت‌هايي همچون ماه مبارك رمضان نيز ميزبان آنان بوده است.

معزي همچنین از استعلام از ستاد ملی مبارزه با کرونا برای برگزاری نشست خبری آتي رئیس‌جمهوری خبر داد و گفت: بر اساس استعلامی که از ستاد ملی انجام شده و پاسخ این ستاد، ناگزیر خواهیم بود به دلیل رعایت پروتکل‌های مربوطه، نشست را به شکل متفاوتی از سبک و سیاق گذشته برگزار کنیم. به همين دليل هم از لحاظ زمان برگزاری کنفرانس و هم از نظر تعداد رسانه‌هایی که می‌توانیم برای شرکت در این نشست دعوت کنیم، دچار محدودیت‌هایی هستیم.

وی با عذرخواهی صمیمانه از رسانه‌هایی که امکان دعوت از آنها فراهم نیست، اذعان داشت:  علی‌رغم میل باطنی، متاسفانه ناچاريم به حضور نمایندگان تعداد محدودی از رسانه‌ها بسنده کنیم. در نشست مشورتی شهریور ماه با حضور مدیران رسانه‌ها هم متاسفانه به دلیل مشابه، نتوانستیم از حضور نمایندگان تعداد زیادی از رسانه‌ها، از جمله پایگاه‌های خبری بهره ببریم که جا دارد مجددا از آنها عذرخواهی کنم.

معزی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه دفتر رئیس‌جمهور ضمن قدردانی و تشکر از همه رسانه‌ها به جهت درک محدودیت‌ها و ملاحظات مرتبط با بیماری کرونا، تلاش خواهد کرد، بزودی فرصت دیگری برای گفت‌وگوی رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌‌هایی که امکان حضور در نشست روز دوشنبه را ندارند، فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha