کد خبر: نگاه-مثبت-مجلس-به-هلال‌احمر-کمک-کننده
۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۸:۴۶

رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مثبت مجلس شورای اسلامی به جمعیت هلال‌احمر بسیار کمک کننده خواهد برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، جمعی از نمایندگان مجلس در استان گیلان با حضور در ساختمان صلح با رئیس جمعیت هلال‌احمر دیدار کردند و به گفت‌وگو پرداختند.

دکتر پیرحسین کولیوند گفت: جمعیت هلال‌احمر در حوادث، بحران‌ها و مشکلات، همواره یاور مردم است یکی از موضوعات مهمی که انصافاً هلال‌احمر در آن به‌خوبی ایفای نقش کرد واردات واکسن بود و باعث شد شرایط بهبود یابد و پاندمی کنترل شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه گفت: نگاه مثبتی که اکنون مجلس به هلال‌احمر دارد در کنار همکاری و همراهی شورای عالی جمعیت هلال‌احمر می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

کولیوند در ادامه از نقش مجلس در بهبود معیشت امدادگران گفت و ادامه داد: برخی از امدادگران جمعیت هلال‌احمر مانند پرستاران شیفت بندی دارند اما از لحاظ درآمدی وضعیت خوبی قرار ندارند، از مجلس تقاضا می‌شود تا با همین نگاه مثبت شرایطی را برای بهبود معیشت امدادگران به وجود آورند.

در ادامه این دیدار سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس ضمن تبریک به دکتر کولیوند گفت: سوابق درخشان و خدمات ارزنده شما در اورژانس باعث تحول شگرفی در آنجا شد، امروز مجلس این آمادگی را دارد تا برای بهبود شرایط جمعیت هلال‌احمر کمک کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا ادامه داد: در غرب استان گیلان به یک پایگاه امداد هوایی نیاز است، همچنین یک پایگاه امدادی دریایی- زمینی در جاده رشت آستارا برای حفظ جان مردم استان نیاز است.

باید به مناطق کم برخوردار توجه ویژه شود

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه دیدارهای خود با نماینده مردم پلدختر دیدار کرد و گفت: بعد از سیل سال 98 و با توجه به محرومیت منطقه باید توجه ویژه ای به مناطق محروم کشور شود.

دکتر کولیوند گفت: باید به مناطق محروم توجه ویژه ای شود و این عزم در جمعیت هلال احمر وجود دارد تا با تمام توان باری از مشکلات مردم بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha