کد خبر: هیچ-مشکلی-در-خصوص-دفن-متوفیان-کرونایی-د
۱۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۱۶
هیچ مشکلی در خصوص دفن متوفیان کرونایی در قطعات بهشت‌زهرا وجود ندارد

زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) با اشاره به آخرین وضعیت دفن متوفیان کرونایی در بهشت زهرا گفت: دفن بر اساس یک پروتكل مشخص و به صورت کاملا بهداشتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه خانواده متوفیان می توانند عزیزان خود را در قطعه های مورد نظرشان دفن کنند، افزود: هیچ مشکلی در خصوص دفن متوفیان کرونایی وجود ندارد و خانواده‌های داغدار می‌توانند با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های وزارت بهداشت نسبت به دفن عزیزشان اقدام کنند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه این اقدام سازمان بهشت زهرا منطقی است، اظهار داشت: اگر قطعه‌ی خاصی برای دفن این عزيزان در نظر گرفته می‌شد، تبعات اجتماعی بسیار منفی بدنبال داشت و موجب آزردگی خانواده‌های عزادار این عزیزان می‌شد.

نوری با بیان اینکه متوفیان با همان مبالغی که قبلا در نظر گرفته شده به خاک سپرده می‌شوند، تصریح کرد: حتی اگر خانواده‌های نتوانند مبلغی برای دفن عزیز خود پرداخت کنند، عزیزشان به صورت رایگان در بهشت زهرا دفن می‌شود.

وی با بیان اینکه در شرایط خاصی به سر می‌بریم، گفت: مردم دچار آسیب‌های بسیار جدی شده‌اند به همین دلیل باید هم از نظر مادی و هم معنوی و روحی-روانی به خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند، کمک شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: همه آحاد جامعه باید به یکدیگر کمک کنند چراکه امروز جامعه بشری دچار درد و رنج است و تنها با کمک به یکدیگر می‌توانیم از این غم فارغ شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha