وزيرآموزش و پرورش با بيان اين كه رسالت اصلي تعليم تربيت، تقويت تعهد و مسئوليت پذيري دانش آموزان است،گفت: نسل جديد بايد با تقويت ايمان، توكل برخدا و مسئوليت پذيري انقلاب را حفظ كنند.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، صبح امروز دكتر فخرالدين دانش آشتياني درآيين نواخته شدن زنگ انقلاب در دبيرستان شاهد حضرت زينب (س) مجتمع آموزشي امام خميني (ره) شهريار، با گراميداشت سي و هشتمين پيروزي انقلاب اسلامي اظهاركرد: 12 بهمن يادآور روزي است كه زنان ومردان اين سرزمين سرود آزادي خواهي ، ‌سربلندي و استقلال سردادند .

وي افزود: هدف از برگزاري هرساله جشن سالگرد پيروزي انقلاب، تجديد ميثاق، افكار و انديشه هاي امام راحل و شهدايي است كه با نثار خود اين انقلاب را به ثمر رساندند وازآن محافظت كردند .

دانش آشتياني رسالت اصلي تعليم و تربيت را تقويت تعهد و مسئوليت پذيري در دانش آموزان دانست و افزود: اگر بخواهيم پايه هاي انقلاب را محكم كنيم و همواره در مسير امام و رهبري حركت كنيم بايد ايثارگري ها و فداكاري هاي شهدا را الگو خود قراردهيم.

وزيرآموزش و پرورش تصريح كرد: دانش آموزان قبل از انقلاب با تعهدي كه به شعار استقلال و آزادي داشتند و با رهبري هاي پيامبرگونه حضرت امام خميني (ره) توانستند بر رژيم پهلوي پيروز شوند .

وي با اشاره به تعطيلي مدارس قبل از انقلاب گفت: در آن زمان آموزش تعطيل شد، اما تربيت تعطيل نشد و دانش آموزان در جامعه با تاكيد بر ارزش هاي انقلاب اسلامي روحيه وفاداري، خود باوري و ايثار را فرا گرفتند .

دكترآشتياني افزود: اگر شعار استقلال سرمي دهيم بايد دانش آموزاني تربيت كنيم كه كارآفرين باشند و لازمه ي آن فراگيري مهارت هاي اجتماعي در دوران تحصيل است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha