کد خبر: ویروس-کرونا-همچنان-جان-مردم-شهرستان-مه
۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، «سیدحسن خلیلی» با اعلام آمار ۸۳۳ نفری مبتلایان شناسایی شده، گفت: تجمع ها و دورهمی های خانوادگی به ویژه در هوای سرد که در محیط های بسته منازل و محافل صورت می گیرد، بزرگترین عامل شیوع ویروس کرونا و تهدید کننده جان مردم محسوب می شود.

او با ضروری شمردن مراجعه افراد دارای علائم و در تماس با مبتلایان به کووید۱۹ به مراکز بهداشتی درمانی برای انجام تست کرونا، افزود: تعدادی از شهروندان که دارای علائم ابتلا به کرونا هستند، بدون مراجعه به مراکز تشخیص کووید۱۹ و رعایت اصول قرنطینه خانگی، به شیوع بیماری در جامعه دامن می زنند.

خلیلی اضافه کرد: کیت های تست سریع موجود در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان مهر، در تشخیص به موقع و قطع زنجیره این بیماری کمک می کند و به درخواست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، کیت های تشخیصی مورد نیاز، از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تامین می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای شهرستان مهر با اعلام آمار بی سابقه ۹۰ نفری در قرنطینه خانگی، گفت: سهل انگاری و عادی پنداری ها، منجر به شیوع پیش رونده بیماری کووید۱۹ و افزایش شمار جان باختگان می شود، به گونه ای که در یک هفته اخیر دو شهروند دیگر را در اثر ابتلا به این بیماری از دست داده ایم.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha