کد خبر: چرا-علی-کریمی-با-استقلال-توافق-نکرد
۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت  این روزها بحث ماندن و یا رفتن علی کریمی در استقلال مطرح شده و مسئولان باشگاه استقلال در چند نوبت با مدیر برنامه این بازیکن مذاکره کرده‌اند اما یک پیشنهاد چشمگیر از کشور قطر این بازیکن را وسوسه کرده است.
باشگاه القطر که پیشنهاد چشمگیری به هافبک فصل گذشته استقلال ارائه کرده و همین موضوع کریمی را در دوراهی استقلال و  اف سی قطر قرار داده است.قطر تنها تیم کشور قطر از بین ۱۲ تیم  لیگ ستارگان است که در فهرست خود  ۲ جای خالی دارد و می‌تواند بازیکن آسیایی و یا خارجی آزاد جذب کند. بقیه باشگاه ها از جمله الریان که شایعه حضور کریمی در این تیم مطرح شده در فهرست خود جای خالی ندارند و خلیل‌زاده آخرین بازیکن جدیدی بود که به این تیم پیوست.
پیش از این باشگاه اف سی قطر در جذب بشار رسن ناکام ماند و منتظر بود تا این بازیکن را به خدمت بگیرد اما مخالفت باشگاه پرسپولیس باعث شد تا مسئولان این باشگاه سراغ ستاره فصل گذشته استقلال بروند.
به نظر می‌رسد کریمی تصمیم نهاییش را تا آخر امشب برای تیم جدیدش اتخاذ کند، اگر چه این بازیکن طی روزهای گذشته تمایل خود را برای تمدید قرارداد با استقلال نشان داده بود اما شاید پیشنهاد سنگین میلیون دلاری باشگاه القطر وی را راهی لیگ ستارگان کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha