کد خبر: چمرانقدردانی-از-شهدای-آتش-نشان-قدردان
۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵

رییس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: فردا دوشنبه یازدهم بهمن ماه سال 95 پیکر مطهر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در آغوش شهروندان شهر تهران تشییع می شود که حضور باشکوه همه در این مراسم قدردانی از فرهنگ ایثار است.

به گزارش خبرگزاري سلامت  در ابتدای سیصد و بیست و چهارمین جلسه شورا با اشاره به آتش سوزی وسیع شب گذشته در پالایشگاه شهید تندگویان (تهران)، گفت: این آتش سوزی پس از 4 ساعت تلاش آتش نشانان کنترل شد و هم اکنون آتش نشانان برای عملیات خنک سازی در این محل حضور دارند.

چمران تاکید کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تنها یک منبع 500 هزار لیتری در این پالایشگاه آسیب دیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه پالایشگاه برای اطفای حریق مجهز است اما حضور آتش نشانان شهر تهران از گسترش آتش سوزی و سرایت به سایر منابع جلوگیری کرده است ، که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم .

چمران در ادامه با اشاره به تاریخ نگاری ایام هفته ، گفت: فردا 11 بهمن مصادف است با صدور حکم تاریخی تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی که از آن می توان به عنوان یکی از حوادث مهم تاریخ نام برد چرا که علما جای خود را در بین مردم نشان دادند و حتی این حکم در منزل ناصرالدین شاه نیز جاری شد و این حرکت آغازی شد برای نهضت های ملی و اسلامی در کشورایران که یاد و نامش گرامی باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha