کد خبر: آموزش-و-اطلاع-رسانی-مهمترین-ابزار-در-پی
۴ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر مهدی قلیان در این بازدید بر پوشش کامل غربالگری کرونا جمعیت تحت پوشش تاکید کرد و گفت: در جریان انجام غربالگری و شناسایی موارد بیمار و مشکوک به کرونا، ارائه آموزش های ضروری و پیشگیرانه با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور غیرضروری در جامعه و دورهمی های خانوادگی از اهمیت ویژه ای برخودار بوده و راهکار مناسبی در قطع زنجیره انتقال خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پرسنل بهداشت باید آموزش را در راس خدمات خود در حوزه بهداشت قرار دهند خاطر نشان کرد: به طور حتم با آموزش و اطلاع رسانی می توان در کاهش و قطع زنجیره کرونا موفق تر عمل نمود.

معاون بهداشت ضمن حضور در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بهداشت شهرستان سرخس از خدمات ارزنده خانم عفت خلیلی سرپرست اسبق مرکز بهداشت شهرستان تقدیر نمود و برای جناب آقای علی اکبر نادری ریاست جدید مرکز بهداشت این شهرستان آرزوی موفقیت نمود.

 دکتر قلیان در این بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت کوود، بهی و بزنگان، پایگاه سلامت شهری شماره یک و خانه بهداشت بزنگان 2 بازدید نمود و خدمات این مراکز با تاکید بر ارائه مطلوب طرح شهید قاسم سلیمانی را مورد بررسی قرار داد و توصیه ها و رهنمودهای لازم را ارائه نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha