کد خبر: آیین-نامه-تعرفه-خدمات-پرستاری-با-اکثری
۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر محمد میرزابیگی در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت اظهار داشت: آیین نامه تعرفه خدمات پرستاری، درست در چهاردهمین سال تصویب این قانون در مجلس به تصویب رسید و در این مدت، فراز و نشیب های زیادی را طی کرده بود که خوشبختانه امروز در جلسه شورای عالی بیمه سلامت مصوب و در مرحله بعد به هیات دولت ارسال شد.
وی افزود: امیدواریم که آیین نامه تعرفه خدمات پرستاری به سرعت نهایی شود و جامعه پرستاری بتواند به هویتی که سالها به دنبال آن بود، برسد. برجسته ترین موضوعات در تعرفه های خدمات پرستاری، مباحث هویتی و خدمات پرستاران است و بعد هم ساماندهی کارانه های پرستاری که از یک نظم و روش مشخصی تبعیت کند.
رییس سازمان نظام پرستاری یادآور شد: امروز با اکثریت قاطع آرا، آیین نامه تصویب شد البته جلسات زیادی در ماه های گذشته با همکاری معاونت پرستاری و حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر داشتیم.
دکتر میرزابیگی خاطرنشان کرد: جامعه پرستاری و دست اندرکاران حوزه سلامت بدانند که قانون تعرفه خدمات پرستاری از زمانی که فرمایشات مقام معظم رهبری در روز پرستار که فرمودند این قانون باید اجرایی شود، دوباره به طور جدی پیگیری شد و از همان تاریخ، کارگروه ها تشکیل شد و به سرعت این آیین نامه جمع بندی شد. امیدواریم در مدت باقی مانده دولت، این آیین نامه در هیات دولت تصویب و برای اجرا، ابلاغ شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha