کد خبر: احتکار800-تن-میلگرد-در-یزد
۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
احتکار800 تن میلگرد در یزد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از احتکار مقادیری محصولات فولادی مطلع شدند.

وی افزود: با تحقیقات پلیس مشخص شد تعدادی از افراد سودجو اقدام به احتکار محصولات آلیاژی در انبار یکی از کارخانجات کاشی کرده اند تا با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و ایجاد اخلال در بازار، بتوانند آن را به قیمت های بسیار بالاتری عرضه و به فروش برساند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی در بازرسی از محل، 800 تن "میلگرد" احتکار شده را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محصولات آلیاژی احتکار شده را 120 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: متهم که با توجه به نیاز مبرم کشور به این محصولات قصد سوء استفاده از این موقعیت را داشت با تشکیل پرونده احتکار و اخلال در نظم اقتصادی، تحویل مراجع قانونی شد.

سردار بهدانی فرد با بیان اینکه محموله کشف شده از طریق اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در چرخه توزیع در بازار قرار خواهد گرفت، بیان کرد: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha