کد خبر: ارائه-خدمات-کاروان-سلامت-هلال-احمر-تفت
۴ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۱۷
ارائه خدمات کاروان سلامت هلال احمر تفت در روستای «آقا بزرگی»

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ سید قاسم گلشن گفت: با هماهنگی های انجام شده با دهیار روستای آقا بزرگی در بخش نیر، تیم کاروان سلامت این شهرستان متشکل از پزشک عمومی، پیراپزشک، کارشناس تغذیه، روانشناس، تکنسین دارویی و مربی آموزشی به این روستا اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت با بیان اینکه تیم پزشکی داوطلب این جمعیت به بیش از ۶۵ نفر از مردم روستا به صورت رایگان خدمات پزشکی شامل ویزیت، تست فشارخون و قند خون، اندازه گیری قد و وزن و توزیع داروی رایگان ارائه کردند، ادامه داد: در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در پیشگیری از  بیماری کووید -۱۹ آموزش های لازم به روستائیان ارائه شد.

گلشن بیان کرد: همچنین بسته های بهداشتی شامل محلول ضد عفونی کننده و ماسک  نیز میان مردم منطقه محروم «آقا بزرگی» توسط داوطلبان کاروان سلامت  توزیع شد.

وی افزود: طرح کاروان سلامت از طرح های  ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان ، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم ، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می شود.

لازم به ذکر است؛ میرخلیلی بخشدار منطقه نیر در بازدید از اجرای این طرح، از تیم پزشکی داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان تفت و دهیار روستای «آقا بزرگی » تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha