کد خبر: انتخابات-مجامع-جمعیت-هلال-احمر-اقدامی
۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۵۵
انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر اقدامی مدنی است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، دکتر خدابخش مرادی نافچی در حاشیه برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر این استان افزود: جمعیت هلال احمر مجموعه ای موثر در عرصه های مختلف بویژه امدادرسانی است که در کنار این رسالت مهم خدمات درمانی و اجتماعی به موقع را ارائه می دهد.

وی تاکید کرد: بر اساس ساز و کاری که در جمعیت هلال احمر پیش بینی شده، مشارکت داوطلبان در قالب انتخابات از رویکردهایی مهم محسوب می شود که می توانند در انتخاب هیات مدیره در سطح شهرستانی، استانی و ملی موثر باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: امروز مشارکت اعضای داوطلبان هلال احمر در این انتخابات بسیار خوب و رضایت بخش بود و داوطلبان نامزدهای انتخاباتی طرح ها و برنامه های خود را اعلام کردند.

مرادی نافچی افزود: امیدوارم با این حضور و مشارکت فرصت جدیدی برای خدمت رسانی در حوزه آسیب شناسی، خدمت رسانی به موقع و پیشگیری از آسیب های احتمالی در حوزه های مسائل طبیعی، امدادرسانی به موقع و حمایت از قشری از جامعه که در حوزه ماموریت و مسئولیت جمعیت هلال احمر است در استان زنجان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هلال احمر از گذشته عملکرد بسیار رضایت بخشی در سطح کشور و استان زنجان داشته است و این روند با خدمات و تلاش های 24 ساعته ادامه دارد.

گفتنی است، در استان زنجان 88 نفر کاندید این دوره از رقابت های انتخابات مجامع شوراهای اجرایی و بازرسان در شهرستان های خدابنده، زنجان، طارم، ایجرود، خرمدره، ماهنشان و ابهر شده اند.

انتخابات سرنوشت مهمی را برای هلال احمر رقم می زند

رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان نیز در ادامه گفت: امروز شاهد حضور همه اعضای داوطلبان، جوانان و امدادگران پرتلاش در این دوره از انتخابات هستیم که با حضور خود سرنوشت مهمی را برای هلال احمر رقم خواهند زد.

امیر فراتی افزود: در استان زنجان هیات نظارت بر انتخابات با حضور نماینده استاندار، مسئول نماینده ولی فقیه و منتخبین هیات مدیره استان و در شهرستان ها نیز با همین ترتیب در حال انجام و برگزاری است.

وی اظهارداشت: 82 نفر از داوطلبان، جوانان و داوطلبان واجد شرایط کاندید در این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر هستند که 109 نفر ثبت نام کرده بودند که تعدادی بر اساس دستور العمل های ابلاغی واجد شرایط شناخته نشدند.

رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان زنجان گفت: هر نامزدی که منتخب شود امید است بتواند گام ها و اقدامات موثری را در جهت اهداف عالیه جمعیت هلال احمر برداشته و انجام دهند و این مجموعه بزرگ مردم نهاد را کمک کنند.

فراتی تاکید کرد: هلال احمر مجموعه ای مردمی است که اعتماد مردم از گذشته بود که امید می رود با اقدامات موثر این مهم بیش از گذشته تقویت شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha