کد خبر: انقلاب-آسفالت-به-رنگ-عدالت-در-کاشان
۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

شهردار کاشان از اجرای آسفالت در نقاط کم‌برخوردار شهر با مساحتی بالغ بر 110 هزار متر مربع طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل روابط عمومی شهرداری کاشان،حسن بخشنده امنیه با اعلام این خبر بیان کرد: برای آسفالت این گستره معابر شهر بالغ بر 13 هزار تن آسفالت با صرف اعتبار حداقل 120 میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

وی، با بیان اینکه اجرای آسفالت این معابر از روزهای آینده آغاز می‌شود، تصریح کرد: با شناسایی معابر و نیازسنجی صورت گرفته و بر مبنای اولویت‌بندی عملیات آسفالت در نقاط و محلات کم‌برخوردار شهر انجام می‌گیرد.

شهردار کاشان، با اشاره به اجرای این میزان آسفالت در نقاط کم‌برخوردار شهر خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه امکانات و خدمات یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره است که به دنبال تحقق آن فراتر از شعارها در میدان عمل هستیم.

بخشنده امنیه، بهسازی معابر را یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری‌ها در حوزه نگه‌داشت شهر ذکر و عنوان کرد: از همان ابتدای این دوره و بر اساس مطالبه عمومی، اجرای طرح «انقلاب آسفالت» در گوشه گوشه شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی، مشکل تأمین قیر با توجه به گرانی فزاینده و همچنین چالش های دیگر شهرداری کاشان در تهیه آسفالت مورد نیاز طی هفته‌های اخیر را یادآور شد و گفت: با این وجود با تلاش و عزم جهادی خانواده بزرگ شهرداری، موفق به تأمین آسفالت برای پاسخ فوری به نیازهای شهروندان شدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha