کد خبر: باران-به-شمال-تهران-می‌آید-گرد-و-خاک-در
۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، احد وظیفه، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز در سواحل شمالی کشور، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی، در استان‌های سمنان و شمال تهران بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که در استان‌های ساحلی خزر با کاهش نسبی دما همراه خواهد بود. همچنین در این روز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا و پس فردا (سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه) این شرایط برای سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی با شدت کمتر وجود خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ارتفاعات کرمان و شرق فارس افزایش ابر، رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

به گفته وظیفه طی سه روز آینده وزش باد در مناطق شرق و جنوب شرق کشور افزایش می‌یابد. این شرایط در منطقه زابل شدت بیشتری خواهد داشت و سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در خوزستان، جنوب ایلام و بوشهر در بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط آب و هوایی تهران در روزهای آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (سه شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه) صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران طی این دو روز ۳۹ و ۲۸ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۸ درجه سانتیگراد خواهد بود(ایسنا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha