کد خبر: باید-فکری-به-حال-بافت-فرسوده-منطقه-15-شود
۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰
باید فکری به حال بافت فرسوده منطقه 15 شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از معاونت ارتباطات و اموربین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه 15 در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورا با بیان این که مسئله حریم و بافت فرسوده دو مشکل مهم منطقه ۱۵ است، گفت: به دلیل نامشخص بودن وضعیت حریم شاهد بلاتکلیفی در منطقه ۱۵ هستیم به گونه ای که شهر قیام دشت که از محدوده این منطقه جدا شده دارای آرای کمیسیون ماده صد است که حالا با جدا شدنش از تهران این آرا بلاتکلیف مانده است.

وی با بیان این که یک نوع نابه سامانی در حریم این منطقه داریم که از دستگاه های مختلف درخواست کردیم که به آن ورود کند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده ایم، اظهار کرد: بحث بافت فرسوده نیز بسیار مهم است به گونه ای که هفت درصد مساحت این منطقه را بافت فرسوده تشکیل داده و به تازگی نیز ۱۵۰ هکتار دیگر به بافت فرسوده این منطقه اضافه شده است. که باید فکری به حال آن کرد، البته خوشبختانه دو محله اتابک و مینابی به عنوان محلات پایلوت نوسازی بافت فرسوده انتخاب شده اند.

در ادامه ناهید خداکرمی  با بیان اینکه  ظرفیت های منطقه ۱۵ ناشناخته باقی مانده است گفت: پیشنهاد می شود کمیته (بازاریابی) مارکتینگ منطقه در راستای شناساندن ظرفیتهای منطقه به مردم تشکیل شود تا قابلیت های منطقه در حوزه های تجاری، اقتصادی و فرهنگی شناسایی شده و به شهروندان عرضه شوند. و همچنین از صدا و سیما و مستندسازان دعوت می کنیم تا در حوزه تهران شناسی به ما کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha