کد خبر: بخش-خصوصی-در-ارائه-خدمات-به-بیماران-سرپ
۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر شاپور بدیعی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بخش زیادی از بیماران سرپایی خدمات خود را در بخش خصوصی دریافت می‌کنند و بخشی از بیماران بستری نیز دریافت خدمات خصوصی را انتخاب می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان و جامعه پزشکی استان همچنان در تلاش بوده و آمادگی خود را برای مهار این ویروس همه گیر حفظ و تقویت کرده اند اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از بروز مرحله دیگری از اوج کرونا جلوگیری شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برپایی جلسات هم اندیشی ماهانه بین دانشگاه علوم پزشکی وسازمان نظام پزشکی مشهد خبر داد و افزود: با توجه به رفتار مرموز کرونا باید آماده باشیم و هر چه ارتباط و تعامل بخش‌های مختلف بهداشت و درمان شهر بیشتر و بهتر باَشد در کنترل کرونا موفق‌ترخواهیم بود.

دکتر بدیعی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: هرچه تعداد بیماران افزایش یابد فشار بر کادر درمانی افزوده شده و کیفیت خدمات کاهش می‌یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکارهای پیشگیری از این بیماری را به ویژه در تعطیلات پیش رو که به سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اختصاص دارد، مد نظر قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha