کد خبر: بستری-شدن-16-بیمار-جدید-مبتلا-به-کرونا-در
۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،سید علیرضا مروجی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد 16 بیمار جدید مبتلا به کرونا با علائم بالینی در منطقه کاشان بستری شدند که 10 نفر آنها اهل کاشان هستند.

وی بیان داشت: ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۱۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد ۱ نفر اهل توابع کاشان، ۱ نفر اهل توابع آران و بیدگل، ۱ نفر اهل محلات و ۱۰ اهل کاشان هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: حداکثر سن بیماران بستری کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 80 سال و حداقل سن 1 سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده‌اند که از این تعداد ۱ نفر اهل توابع آران و بیدگل و ۲ نفر اهل آران و بیدگل هستند.

مروجی افزود: در حال حاضر در مجموع 68 بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد 53 نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 15 نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان مراقبت و درمان هستند.

وی گفت: 14 نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد 12 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و 2 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند

مروجی در ارتباط با مرگ و میر کرونا در منطقه کاشان توضیح داد:  ۲ مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان که ۲ مرد ۵۴ و ۷۷ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

سید علیرضا مروجی افزود: تاکنون 126 هزار و 14 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: همچنین تا کنون هشت هزار و 315 بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی منطقه کاشان با بهبودی کامل مرخص شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha