کد خبر: بیمه-سلامت-درگاهی-برای-توزیع-عادلانه-م
۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه تصریح کرد : موضوع بیمه سلامت کاملاً مرتبط و در پیوند با حوزه بهداشت و درمان کشور است و مردم پیدا و پنهان قدردان خدمات سازمان بیمه سلامت هستند. در حال حاضر شرایط بسیار مهیاست و بار اصلی عمده اتفاقاتی که در طرح تحول سلامت کشور در حال رخ دادن است بر دوش بیمه سلامت است.

آزادی خواه در ادامه افزود : طرح تحول سلامت جراحی خیلی خوبی در حوزه بهداشت و درمان کشور بود که باعث شد عدالت در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شود .

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: ما مراجعه کنندگان زیادی در خصوص بیمه سلامت داریم و مردم گلایه هایی دارند که این گلایه ها البته مبتنی بر آگاهی کامل نیست که در صورت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم ، مراجعه کنندگان هم تشخیص خواهند داد که بیمه سلامت درگاهی برای توزیع عادلانه منابع و سرمایه های ملی در بخش سلامت است .

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : در شهرستان ملایر اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان و مخصوصاً در حوزه درمان انجام شده و یا در شرف انجام است . در بحث جذب پزشک، شهرستان ملایر فقط دارای یک پزشک فوق تخصص است که نیاز است تعداد بیشتری پزشک فوق تخصص برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان جذب شوند و از طرفی شهرستان ملایر همزمان میزبان چند شهرستان برای دریافت خدمات درمانی است و مردم شهرستانهای نهاوند ، تویسرکان و اراک هم برای دریافت خدمات درمانی به ملایر مراجعه می‌کنند بنابراین نیاز به تاسیس یک بیمارستان جامع در شهرستان وجود دارد .

حجت الاسلام و المسلمین آزادی خواه افزود : در بحث آزمون وسع درخواست ما از سازمان بیمه سلامت این است که  افرادی که توانایی و استطاعت مالی جهت پرداخت حق بیمه مصوب را ندارند، مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرند و چنانچه این افراد جهت دریافت دفترچه بیمه درمانی مراجعه کنند، نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha