کد خبر: تاکید-استاندار-کرمان-بر-نگاه-تخصصی‌تر
۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶
تاکید استاندار کرمان بر نگاه تخصصی‌تر به مقوله پرستاری

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در آیین بزرگداشت روز پرستار با حضور استاندار کرمان از محل سالن اجتماعات بیمارستان شهید باهنر و ارتباط مستقیم دانشگاه‌های علوم پزشکی استان برگزار گردید، ۱۱۰ نفر از کادر پرستاری بیمارستان‌های دولتی، خصوصی، نظامی، انتظامی و تامین اجتماعی تجلیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جانشین فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل زنان و خانواده استانداری، مدیران بیمارستان‌های کرمان و جمعی از مدیران در این مراسم حضور داشتند.

زینی‌وند استاندار کرمان با قدردانی از زحمات یک ساله کادر درمان در مقابله با بیماری کرونا، یاد شهدای سلامت را گرامیداشت داشت و از فرمانداران خواست تا به نیابت از وی به دیدار و ادای احترام خانواده شهدای سلامت در حوزه مدیریتی خود بروند.

وی ابراز داشت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، علاوه بر زندگی پرافتخار و پرمفهوم برای ایرانیان و همه مسلمانان و آزادگان در یک سال پس از شهادتش برای ما افتخار، گفتمان، ادبیات آزادگی و مردانگی ایجاد کرد و سرشکستگی برای ذلیلان و دشمنان اسلام آورد.

استاندار کرمان، حضور سردار شهید جبهه مقاومت در کرمان را رسالت سنگینی برای استان در سبک زندگی، روحیه و آرمانخواهی ایشان دانست و درگذشت فرمانده سابق سپاه ثارالله کرمان سردار ابوحمزه را تسلیت گفت.

زینی‌وند عنوان کرد: در کنار تقویت و توسعه بخش‌های مختلف کشور، توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان و آموزش پزشکان ورزیده و متبحر در کشور امروز ما را در جمع مدعیان تخصصی در حوزه بهداشت و درمان قرار داده است، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

استاندار کرمان نگاه تخصصی‌تر به مقوله پرستاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: نظام درمان ما، پزشک محور است در صورتی که باید به سمت بهداشت و پیشگیری‌محور پیش‌رویم که موفقیت‌ بیشتری حاصل شود.

وی تقویت حوزه مراقبت، بهداشت، آموزش و پیشگیری را در راستای ارتقای بنیه‌های بهداشت و درمان لازم دانست و افزود: جامعه ما به سرعت به سمت سالمندی پیش‌ می‌رود که مراقبت‌ها و هزینه‌های بیشتری نیز دارد. زینی‌وند بر پرستاری حرفه‌ای و تخصصی تاکید کرد و گفت: نظام پرستاری را حرفه‌ای‌تر، گسترده‌تر و جذاب‌تر برای جوانان برنامه‌ریزی کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha