کد خبر: تقدیر-مدیر-کل-کمیته-امداد-خراسان-رضوی-ا
۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۹
تقدیر مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی از طرح آمران سلامت هلال احمر

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در دیدار با دکتر سید مجتبی احمدی با تقدیر از اجرای طرح آمران سلامت، آمادگی کمیته امداد استان را برای مشارکت در این طرح و نیز در طرح نذر ماسک جوانان هلال احمر استان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲ میلیون نفر نیازمند و کم برخوردار در استان خراسان رضوی وجود دارند، گفت: تعداد 850 هزار نفر واجد شرایط برای کمک رسانی در سامانه سخا در خراسان رضوی ثبت شدند که می بایست با همراهی و هم افزایی سایر نهادها از جمله هلال احمر، سبدهای معیشتی بیشتری تهیه و از سایر نیازمندان نیز حمایت حداکثری صورت پذیرد.

 دکتر سید مجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص جامعه در وضعیت فعلی و وجود بحران کرونا برای مواسات اقشار نیازمند می بایست از موازی کاری ها پرهیز نمود و با همراهی و تعامل بیشتر، حمایت از محرومان به صورت هدفمند، انجام شود.

 وی همچنین از تلاش های کمیته امداد استان در مدیریت طرح مواسات و کمک مومنانه در خراسان رضوی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان تقدیر کرد.

همچنین در قسمتی از این جلسه، معاون امور داوطلبان هلال احمر خراسان رضوی درباره روند اجرایی طرح دستیار و فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر استان در تهیه بسته های حمایتی و معیشتی برای اقشار نیازمند و نیز اجرای طرح نذر آب 3 برای کمک به مردم محروم خراسان جنوبی به ارائه گزارش پرداخت.

 در خاتمه این نشست لوح تقدیر ویژه‌ هلال احمر خراسان رضوی با امضای آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه خراسان رضوی و نیز دکتر بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور، برای مشارکت در طرح رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان به مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر خراسان رضوی، تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha