کد خبر: تلاش-دولت-در-واکسیناسیون-عمومی-علیه-کر
۲۶ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۷

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تلاش دولت در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا قابل تحسین است گفت: تزریق واکسن در ایران توانست آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر ملک فاضلی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم، مبارزه با کرونا و تقویت واکسیناسیون عمومی علیه این بیماری در دستور کار دولتمردان قرار گرفت، گفت: تلاش دولت در این زمینه قابل تحسین است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رییسی از نخستین روزهای مسئولیت خود در دولت و دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت، در کنار همراهی دستگاه اقتصادی و دیپلماسی کشور، میزان قابل توجهی از واکسن کرونا را تامین کردند. نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان عنوان کرد: در کنار تامین واکسن به میزان قابل توجه از خارج، با مشارکت گروه ها و نیروهای جهادی، مردمی و داوطلب در کنار مجاهدین واکسیناسیون، حماسه ای رقم خورد که امروز اکثریت مردم توانسته اند دوز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کنند. دکتر فاضلی تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا در ایران توانست آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند، البته مدیریت کرونا یک مساله چند بُعدی است که یک بعد آن اقدامات حاکمیتی و طرف دیگر مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه ها از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری و دوری از تجمعات است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha