کد خبر: تلاش-و-زحمت-آموزش-و-پرورش-با-شیوع-کرونا
۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۳۴
تلاش و زحمت آموزش و پرورش با شیوع کرونا افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،آیت‌الله طباطبایی نژاد در دیدار وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به مشکلات ناشی از بیماری کرونا در امر آموزش ابراز کرد: دانش‌آموزان کم سن و سال به خوبی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ارائه آموزش‌ها به صورت مجازی لازم و ضروری است البته تلاش و زحمت معلمان و کادر اجرایی آموزش و پرورش افزایش یافته است.

وی افزود:امیدوار هستیم با تدابیری که اندیشیده‌اید مشکلات خانواده بزرگ آموزش و پروش شامل مشکلات نیروی انسانی، بودجه، فضای آموزشی نامناسب و غیره کاسته شود و زمینه تربیت هر چه بهتر فرزندان این سرزمین فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دورنمای استان اصفهان بهتر از شرایط واقعی و حقیقی این استان است، گفت: دورنمای خوب اصفهان نگاهی غیرواقعی به مدیران بالادستی القاء می‌کند که آنان با این نوع نگاه، به مسائل و مشکلات این استان پهناور توجه کافی ندارند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اشاره به حمایت خیران اصفهان از آموزش‌وپرورش افزود: این استان 160 هزار کیلومترمربع وسعت دارد که از این میزان 75 هزار کیلومتر آن کویر است و نیازهای مختلف و متعددی وجود دارد که لازم است در رسیدگی به استان‌ها عدالت رعایت شود.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش بیان کرد: کار یک معلم مهم‌تر از کار یک قاضی است چراکه معلم تربیت‌کننده نسل‌های آینده و انسان‌های صالحی است که می‌توانند آینده این مملکت را رقم بزنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه آموزش‌وپرورش می‌تواند از ظرفیت بسیار خوب حوزه علمیه خواهران استفاده کند، عنوان کرد: خوشبختانه با فعالیت بسیار خوب این حوزه، انسان‌های متعهد، با سواد و تحصیل کرده تربیت شده‌اند و شما می‌توانید از ظرفیت‌های موجود برای موضوعات پرورشی و تربیتی در مدارس استفاده کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha