کد خبر: تکمیل-بیمارستان-فردیس-با-۸۰-درصد-پیشرف
۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

نماینده مردم کرج در مجلس،گفت: تکمیل بیمارستان فردیس با ۸۰ درصد پیشرفت در دستور کار است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،علیرضا عباسی درتشریح  دیدار نمایندگان و استاندار البرز با رئیس جمهور اظهار داشت: در این دیدار مطالبات و مشکلات استان البرز خدمت رئیس جمهور مطرح شد.

 نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس  در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکل آب، کمبود سرانه آموزشی و بهداشتی  و درمانی ، تکمیل طرح‌های بالای 80 درصد از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این میان جزییاتی از موارد و مشکلات استان البرز از جمله کمبود معلم و فضای آموزشی هم مطرح شد، ادامه داد: کمبود تخت بیمارستانی ، نیمه کاره ماندن بیمارستان‌های فردیس و کمالشهر هم در این جلسه مطرح شد.

عباسی با بیان اینکه متاسفانه در استان البرز به ازای هر 1540 نفر یک تخت بیمارستانی وجود دارد، ادامه داد: طبق دستوری که آقای رئیسی به معاون اجرایی خود در جلسه دادند، تکمیل بیمارستان فردیس با 80 درصد پیشرفت در دستور کار قرار می گیرد و مردم می توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع کمبودهای نیروی انسانی در بخش آموزش و پرورش یکی دیگر از موارد مطرح شده در این دیدار بود، ادامه داد: 1400 مدرسه در استان البرز نیاز به تعمیر و 1200 مدرسه نیاز به تخریب و نوسازی دارند که این مورد هم در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: بازنشستگی 2600 معلم و نیاز به معلم در مدارس استان و کمبود 3500 معلم در آموزش و پرورش یکی دیگر از موارد مطرح شده بود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختصاص یارانه سوخت به هواپیمای کارگو برای صادرات محصولات کشاورزی از منطقه ویژه پیام یکی دیگر از این موراد مطرح شده بود،یادآورشد:  بحث حاشیه نشینی و وجود زندان‌ها در البرز  از جمله دیگر  مواردی بود که در این جلسه مطرح و  مطالبه شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha