کد خبر: جذب-امدادگر-و-نجاتگر-از-طریق-آزمون-استخ
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸
جذب هزار امدادگر و نجاتگر از طریق آزمون استخدامی در هلال احمر

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، غلامرضا حاجیانی  مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر در  چهارمین جلسه شورای اداری هلال احمر استان که  با حضور معاون حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر برگزار شد،گزارشی جامع از خدمات انجام شده جمعیت هلال احمر استان در طول بیش از ۷ سال دولت از سال ۱۳۹۲ تا کنون ارایه دادند.

وی استان بوشهر را استانی استراتژیک با موقعیت خاص در کشور عنوان نمودند و تصریح کرد: پتانسیل های  بالقوه و بالفعل زیادی دراین  استان وجود دارد.و استانی هست که دارای مخاطرات زیاد طبیعی و همچنین انسان ساخت میباشد.و نیاز به امکانات و تجهیزات بیشتر امدادی دارد.

خانی مدیر کل حقوقی جمعیت هلال احمر کشور نیز در جلسه شورای اداری هلال احمر بوشهر اظهار کرد: هدف از این سفر ها و برنامه ها آشنایی با مسایل و مشکلات هست که میبایست جهت رفع آنها اقدام نماییم.و با دغدغه مندی بیشتری و به نحو احسن این اقدامات  به نتیجه برسد.

دکتر یوسفی معاون حقوقی وامور مجلس  جمعیت هلال احمر در جلسه شورای اداری هلال احمر استان بوشهر گفت:رفع  کمبود خودرویی و لجستیک امدادی و شارژ انبارهای امدادی  در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

معاون امور مجلس  جمعیت هلال احمر از جذب هزار نفر امدادگر و نجاتگر از طریق آزمون استخدامی در آینده نزدیک خبرداد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha