کد خبر: خدمات-درمانی-تامین-اجتماعی-در-استان-کر
۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر امین فخر از اقدامات و پیگیری های دکتر سالاری مدیر عامل سازمان در تجهیز منابع برای پرداخت بدهی های مراکز درمانی قدردانی کرد و ادامه داد: با تسویه حساب مراکز درمانی طرف قرار داد و پرداخت های انجام شده، اعتبار دفاتر درمانی به وضعیت مطلوبی رسیده است.

مدیر درمان استان همسان سازی حقوق بازنشستگان را از دیگر اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی توصیف کرد و اظهار داشت: در دهه اخیر این مطالبه به صورت مستمر از سوی بازنشستگان مطرح بوده است.

وی ضمن اشاره به خدمات تامین اجتماعی در بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: سازمان تامین اجتماعی برای کنترل این ویروس مساعدت های زیادی را به استانها به انجام رساند.

دکتر فخر، تحول در نقطه تماس با مشتری را راهبرد اصلی مدیریت درمان در سال جاری ذکر کرد و افزود: با اجرای اصل پاسخگویی و ارتقاء کارایی شاهد تحقق این هدف خواهیم بود.

دکتر هادی صبوری، معاون درمان تامین اجتماعی کرمان نیز در این جلسه گفت: دفتر اسناد پزشکی همواره در زمینه شاخص های عملکردی الگو و شایسته تقدیر بوده است.

وی افزود: ایمنی بیماران و ارتقاء مستمر کیفیت خدمات بایستی در نظارت ها و کنترل خرید خدمات درمانی توسط دفتر اسناد پزشکی مد نظر باشد.

دکتر حمید رضا متولی زاده، رئیس دفتر اسناد پزشکی نیز در این جلسه اظهار داشت: با توسعه خدمات درمانی در استان و امکان تامین این خدمات برای بیمه شدگان سازمان از حجم مراجعات بیماران به خارج از استان برای دریافت خدمات درمانی کاسته شده است.

وی افزود: با ایجاد مراکز درمانی جدید در سطح استان که متعاقب اجرای طرح تحول سلامت اتفاق افتاده است، خدمات با کیفیت تخصصی و فوق تخصصی بیشتری در اختیار و دسترس بیمه شدگان قرار گرفته است.

رئیس دفتر اسناد پزشکی کرمان اظهار داشت: امروزه می توانیم افتخار کنیم که بیمه شدگان در بخش درمان غیر مستقیم خدمات درمانی با کیفیت دریافت می کنند و سهم بیماران در پرداخت هزینه های درمانی کاهش داشته است.

دکتر متولی زاده در خصوص هزینه های صرف شده برای تامین خدمات درمانی گفت: در سال گذشته 411 میلیارد تومان برای خرید خدمات درمانی هزینه کرده ایم و از حیث عملکردی به نسبت سال 97 در بخش های سرپایی و بستری به میزان 7 /1 درصد رشد داشته ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha