کد خبر: درمان-خانگی-و-طبیعی-اختلال-نعوظ
۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۱۸

درمان اختلال نعوظ

اختلال نعوظ یک مشکل رایج در مردان است. در حقیقت نیمی از تمام مردان دارای اختلال نعوظ در سطوح مختلف هستند. این شرایطی است که یک مرد، نمی‌ تواند به انزال دست یابد و یا آن را حفظ کند و این مشکل می ‌تواند منجر به احساس گناه و افسردگی در فرد شود. دلایل مختلفی برای اختلال عملکرد نعوظ  وجود دارد. با این حال، آن‌ها به دو دسته اصلی طبقه‌ بندی می‌ شوند:
  • فیزیکی
  • روانی
محققان نشان داده ‌اند که حدود ۷۰ درصد از مواردی که با این شرایط در ارتباطند، ناشی از دلایل فیزیکی هستند و بقیه ناشی از دلایل روانی می باشند. عوامل فیزیکی شامل دیابت، فشار خون بالا، کلسترول بالا، تغییرات هورمونی ناشی از پیری، چاقی، کمبودهای تغذیه ای و غیره است. عوامل روانی شامل اضطراب، استرس، افسردگی و دیگر مشکلات سلامت روانی می باشد.

درمان اختلال نعوظ با بادام

یکی از دلایل اصلی مشکلات جنسی کمبود جریان خون است. شکر خدا، بادام به خاطر مواد مغذی که دارد می تواند در درمان اختلال نعوظ موثر باشد. بادام غنی از ویتامین E می باشد که ممکن است به تحریک جریان خون بیشتر در بدن کمک کند. علاوه بر این آن ‌ها شامل مس، منگنز و روی هستند.

هویج

مواد مغذی موجود در هویج می ‌تواند به مردان کمک کند تا از مشکلات جنسی، به ویژه اختلال نعوظ جلوگیری کنند. کمبود پتاسیم و ویتامین E باعث بروز مشکلات جنسی می شود. هویج حاوی مقدار زیادی پتاسیم و ویتامین E است. از این رو، می‌ تواند کمبود های بدنتان را رفع کند. علاوه بر این، آنتی ‌اکسیدان ‌های موجود در هویج می ‌تواند روند پیری را کاهش دهد که از ریسک بروز مشکلات جنسی می کاهد.

سیر

اختلال نعوظ یک مشکل مرتبط با جریان خون ضعیف است. اگر جریان خون کافی به آلت جنسی نرسد، مردها نمی توانند نعوظ خود را حفظ کنند. سیر یکی از قوی ترین داروهای گیاهی است که شما می توانید با مصرف روزانه چهار حبه سیر گردش خون تان را بهبود ببخشید.

 زنجبیل

زنجبیل یک درمان خوب دیگر است که می‌توانید برای درمان اختلال نعوظ امتحان کنید. زنجبیل فوایدی مثل داروهای تقویت غریزه جنسی دارد که می‌تواند انزال زودرس را کاهش دهد. زنجبیل همچنین به خاطر ترکیبات فعالی مانند گینگرول و شوگاول، باعث تحریک و افزایش گردش خون می شود.

پیاز

پیاز به درمان طبیعی مشکلات جنسی از جمله اختلال نعوظ می ‌پردازد. پیاز شامل ویژگی ‌هایی است که به کنترل انزال کمک می ‌کند. همچنین یک راه‌ حل عالی برای تقویت اندام‌ های تولید مثل و افزایش قد و ضخامت آنها می باشد.

جینسینگ قرمز کره ای

جینسینگ قرمز کره ‌ای یک درمان طبیعی موثر برای مشکلات جنسی می باشد . این گیاه یک روش درمانی سنتی است که اثرات درمانی قابل ‌توجهی بر روی افزایش میل جنسی، نعوظ و ارگاسم دارد. با این حال، قبل از استفاده از  جنسینگ قرمز کره‌ ای، باید با پزشک صحبت کنید چون می ‌تواند باعث واکنش ‌های آلرژیک شود.

آب انار

انار غنی از آنتی ‌اکسیدان است که می ‌تواند به افراد در مبارزه با مشکلات جنسی کمک کند. چون این میوه گردش خون را تحریک می‌ کند و باعث کاهش استرس می شود. هم چنین عصاره انار به افزایش اکسید  نیتریت کمک می ‌کند که یک ماده حیاتی در حفظ نعوظ است.

 فلفل قرمز و سیر

ترکیبی از فلفل قرمز و سیر یک درمان بسیار قوی برای درمان اختلال نعوظ است. فلفل قرمز، گردش خون را در سرتاسر بدن افزایش می ‌دهد و سیر به افزایش قطر رگ‌ های خونی و تحریک جریان خون کمک می‌ کند. بنابراین مصرف این دو با هم، ترکیبی برای درمان دیابت، کلسترول بالا و کاهش فشار خون و بیماری ‌هایی که منجر به اختلالات جنسی می‌شوند، است.

ورزش کردن منظم و تاثیر آن بر اختلال نعوظ

انجام منظم فعالیت ‌های فیزیکی، ساخت خون را افزایش می ‌دهد و قلب شما را بهبود می ‌بخشد. همچنین جریان خون در سرتاسر بدن را افزایش می دهد. ورزش کردن همچنین باعث آزاد شدن بیشتر اندورفین می شود که باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید و باعث افزایش میل جنسی تان می شود. به علاوه، ورزش اکسید نیتریک تولید می ‌کند که شریان‌ ها را باز نگه می ‌دارد. در نتیجه خون بیشتری به سمت آلت تناسلی جریان پیدا کرده و آن را کلفت تر و بلند تر می کند. با پیاده ‌روی سریع حداقل ۲۰ دقیقه در روز و یا یک فعالیت دیگر آغاز کنید تا اکسید نیتریک بیشتری آزاد کرده و سلامتی بیشتری بدست آورید.

کاهش استرس

وقتی استرس دارید، بدن شما برای مقابله با استرس به انرژی زیادی نیاز دارد. علاوه بر این، تلاش برای داشتن رابطه جنسی باعث می ‌شود بدن مجبور به مواجهه با استرس جدید شود. این منجر به کاهش نعوظ می‌ شود. بنابراین، اگر می ‌خواهید از اختلال نعوظ جلوگیری کنید، استرس چیزی است که باید فورا حذف شود. یک متخصص در این زمینه اظهار کرد: ” استرس، کورتیزول را آزاد می‌ کند که می ‌تواند اثرات فیزیکی منفی و نیز اثرات روانی عاطفی که باعث بروز استرس در شما شده اند را حفظ کند. سعی کنید برای خود زمانی را برای این کار اختصاص دهید و تمرینات تنفس / مدیتیشن را امتحان کنید.”

خواب کافی و کاهش اختلال نعوظ

خوب خوابیدن برای درمان اختلال عملکرد نعوظ حیاتی است. همانطور که می‌دانید، وقتی ما خواب هستیم، بدن ما خود را تعمیر می‌کند. مغز این شانس را دارد که ضایعات و سموم را از بین ببرد. در عین حال بدن شما تستوسترون را تولید می‌کند که یک ماده اساسی برای سیستم جنسی است که به درستی کار می‌کند. با سطح پایین تستوسترون، منجر به اختلال عملکرد نعوظ می‌ شود. بنابراین، باید هر شب یک خواب ۷ ساعته داشته باشید تا سلامت جنسی تان را تضمین کنید.

توقف خودارضایی و تماشای فیلم های مستهجن

خودارضایی و تماشای فیلم ‌های مستهجن تاثیرات منفی بر سلامت جسمی و روانی دارند. این فعالیت‌ ها باعث تحریک جنسی بیش از حد می‌ شوند. تماشای فیلم‌ های مستهجن تاثیر روانی منفی دارد و باعث می ‌شود که انتظارات شما از رابطه جنسی غیر واقعی باشد و بنابراین شما دیگر توسط شریک زندگی ‌تان تحریک نشوید. تمرکز خود را بر روی داشتن ارتباط جنسی لذت بخش تر با همسرتان قرار دهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha