کد خبر: دسترسی-49-روستای-شهرستان-خلخال-به-اینترن
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۱۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل، بهروز رزمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه رفع مشکلات روستاهای کزج، مزرعه و نمهیل شهرستان خلخال که با حضور سید غنی نظری نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: 19 سایت ارتباطی طی سال جاری در شهرستان خلخال ایجاد و راه اندازی شده و برقراری اینترنت پرسرعت روستایی در روستاهای کزج، مزرعه و نمهیل از اولویت ها و برنامه های در دست پیگیری این اداره کل است.

وی افزود: پوشش تلفن همراه در روستاهای کزج، مزرعه و نمهیل بخش خورش رستم شهرستان خلخال برقرار است ولی جهت دسترسی 581  خانوار ساکن در سه روستای مذکور به اینترنت پرسرعت  نسل سوم و چهارم، برنامه احداث 10 سایت ارتباطی را در دستور کار داریم.

رزمی گفت: روستاهای کزج، مزرعه و نمهیل دارای تلفن ثابت بوده و اینترنت پرسرعت ثابت ADSL در روستاهای کزج و نمهیل برقرار است.

سید غنی نظری نماینده خلخال ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: کارنامه امسال اداره کل در سطح شهرستان خلخال عالی بوده و امیدواریم برنامه های برقراری اینترنت پرسرعت روستایی در این شهرستان با سرعت پیگیری شده و به نتیجه برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha