کد خبر: دیدار-استاندار-با-خانواده-اولین-شهید-س
۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۳۴
دیدار استاندار با خانواده اولین شهید سلامت آذربایجان غربی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدمهدی شهریاری در این دیدار با قدردانی از مجاهدتهای کادر درمان در مبارزه با کرونا گفت: با شیوع کرونا کادر درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند و تاکنون تعدادی از کادر درمان در سراسر کشور به فیض شهادت نائل آمده اند.

وی افزود: امروز کادر درمانی مانند دوران دفاع مقدس برای خدمت با همه توان مشغول خدمت رسانی هستند و در این راه تا پای جان ایستاده اند.

شهریاری تصریح کرد: ایثارگری و فداکاری کادر درمان در روزهای شیوع کرونا بر هیچ کسی پوشیده نیست و  همچنان جهادگرانه برای خدمت به بیماران در بیمارستانها اقدام می کنند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به این که کادر درمان در این روزها مشغول ایثارگری هستند و تلاشگرانی که در این عرصه جانشان را نثار می کنند طبق دستور مقام معظم رهبری شهید راه خدمت محسوب می شوند.

شهریاری با قدردانی از ایثار شهید شیخ آقایی و دیگر تلاشگران این عرصه ابراز امیدواری نمود با مجاهدت کادر درمان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هر چه زودتر شاهد کاهش شیوع کرونا و از بین رفتن آن باشیم.

در این دیدار استاندار آذربایجان غربی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید رشید شیخ آقایی قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha