کد خبر: سیاهکل-جای-مدیران-بی-تجربه-و-بی-طرح-و-بر
۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
سیاهکل جای مدیران بی تجربه و بی طرح و برنامه نیست

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت، محمدعلی کریمی امام جمعه شهرستان سیاهکل تصریح کرد مسئولین و دوستانی که در حوزه انتصاب مدیران نقش دارند باید این موضوع مهم فوق را جدی بگیرند ما در شهرستان سیاهکل به مدیران میدانی ، دغدغه مند و با تجربه نیازمندیم و البته با در نظر گرفتن اولویت بومی سازی مدیران را باید مد نظر قرار دهیم.

وی افزود در شهرستان سیاهکل مدیر فانتزی ، میزی و داخل دفتر نشسته جواب نمی دهد که امید واریم شاهد رونق در حوزه اتنصاب مدیران کارا باشیم که رونق شهرستان سیاهکل را در پی خواهد داشت.

وی به حوزه اختصاص بودجه شهرستان سیاهکل هم اشاره کرد و افزود اگر در خصوص اختصاص بودجه به شهرستان ما نگاه ویژه صورت گیرد سیاهکل بسیاری از مشکلات شهرستان های مجاور خود را هم تحت پوشش خود قرار می دهد و حل و فصل می کند. که متاسفانه در حوزه اختصاص بودجه همیشه ، شهرستان سیاهکل مظلوم واقع می شود و این زیبنده شهرستان سیاهکل و مردمش نیست و این بودجه اندک نیازهای شهرستان را نمی تواند پاسخگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به نقش نماز جمعه در حفظ و پویایی جامعه و ترویج نشاط و فرهنگ درست زندگی مردم هم اشاره کرد و افزود مهمترین کارکردهای نماز جمعه در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، مذهبی و اخلاقی می باشد که به ایجاد وحدت و همدلی در میان اقشار جامعه می پردازد و زبان دین و حکومت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهرستان سیاهکل ادامه داد فقط اقامه نماز جمعه وظیفه امام جمعه شهرستان نیست بلکه علاوه براین حضور در کنار مردم ، رسیدگی به مشکلات مردم و حضور در مساجد و سایر از مهمترین وظایف امام جمعه می باشد .

وی افزود از زمان حضورم در شهرستان سیاهکل تا الان حدود 915 مورد نامه های دریافتی از سوی مردم به دفتر امام جمعه داشته ایم که پیگیر مشکلات مردم بوده ایم و همچنین بیش از 1100 مورد هم تماس تلفنی از سوی مردم برای رسیدگی به مشکلاتشان داشته ایم که وظیفه خود می بینیم انها را حل و فصل و رسیدگی کنیم.

وی همچنین گفت در بحث بحران های مختلف ازجمله بحران برف و سیل و اخیرا کرونا ما کنار مردم بوده ایم و در رزمایشهای مختلف شرکت داشته ایم که در بحث کرونا در رزمایش مواسات و همدلی با همکاری بسیج بالغ بر 45 میلیارد ریال توزیع اقلام معیشتی در بین اقشار ضعیف شهرستان سیاهکل داشته ایم ضمن اینکه در رزمایش زدعفونی کردن شهرستان و توزیع اقلام بهداشتی هم شرکت داشته ایم و نهایت همکاری را انجام داده ایم که نتیجه آن این بود که جز اولین شهرستان های بودیم که در کشور در مورد کرونا ، وضعیت شهرستان ما سفید اعلام شد و نماز جمعه در آن برگزار گردید.

امام جمعه سیاهکل خاطرنشان کرد در بحث نماز جمعه بنا به گفته رهبر انقلاب مهمترین وظیفه ائمه جمعه دعوت یه تقوا و اخلاق و معنویت است و از اهمیت خطبه های نماز جمعه و آثار فرهنگی نماز جمعه این است که باعث ایجاد بدعت زدایی ، گسترش فرهنگ ایثار و انفاق شده و نقش تربیتی در جامعه دارد. و باعث افشای توطئه های داخلی و دشمنان خارجی می شود و روح نشاط و پویایی را در جامعه زنده می کند.

 

خبرنگار: لیدا حاجی پور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha