کد خبر: شهروند-و-همشهری-نباید-وارد-بورس-شوند
۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸
شهروند و همشهری نباید وارد بورس شوند!

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در مخالفت با تصویب فوریت لایحه «برنامه عملیاتی اقدامات و زمان‌بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت‌های خدماتی کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه» در صحن شورای اسلامی شهر تهران گفت: ای ‌کاش وضعیت بخشی که در این لایحه نام ‌برده شده، دقیق‌تر و مفصل تر مورد بررسی قرار می گرفت.

طرح تحقیق و تفحص از همشهری در ابتدای دوره پنجم ظاهرا باید وضعیت موسسه همشهری را مشخص می‌کرد. در آغاز سال چهارم شورای شهر هنوز از وضعیت همشهری به‌صورت جسته و گریختگی و پراکنده اطلاعاتی در دسترس است. بنابراین بررسی این لایحه در صحن شورا پاک کردن صورت ‌مسئله است و قبل از اعلام فوریت آن چنین لایحه‌ای باید در کمیسیون‌ها و شورا مورد بحث قرار گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران در مورد شرکت شهروند نیز افزود: باعث تاسف و سرافکندگی است که تذکری از سوی شورای شهر برای روشن کردن ترکیب وضعیت و شرایط هیات مدیره ها از جمله هیات مدیره شرکت شهروند در صحن شورا مطرح ‌شده است و 6 نامه و تذکر پیرو امضا رئیس شورای شهر به شهرداری تهران ارسال‌ شده و هنوز بی پاسخ است.

رئیس شورای اسلامی استان تهران تاکیدکرد: این چه فوریتی است که شورا مجدد به ماشین امضا تبدیل‌ شده و رای دهد و مدیریت محترم آن حوزه خود را موظف به ارائه گزارش به شورا در حد اعلام وضعیت هیات مدیره ها نمی‌داند.

الهام فخاری در پایان تاکید کرد: چنین مواردی پاک کردن صورت مسئله است و مدیریتی که نمی‌تواند پاسخ یک تذکر را در زمان قانونی و پس از 6 نامه پیرو ارائه دهد، چگونه می‌تواند مجموعه خود را به‌صورت موفق در بورس ارائه کند. تجربه مردم از بورس چیست؟ و اساسا زمانی که وضعیت این مجموعه ها روشن نیست چگونه تصمیمی در ارتباط با ارائه آن در بورس گرفته می‌شود؟ بنده نسبت به وضعیت مدیریت کنونی شهروند تذکر و سوال دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha