کد خبر: فریاد-وحدت-و-اقتدار-مجلس-تن-دشمن-را-به-ل
۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 11 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای رفع تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران، گفت: صحبت آقای کمالوندی در واقع موافقت با کلیات طرح مجلس است و نشان می دهد مجلس تکلیف مالایطاقی نکرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این طرح تکالیفی در خصوص تحقیق و توسعه، افزایش سطح غنی سازی و انباشت و نگهداری مواد مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اظهارات کمالوندی افزود: گام های پنجگانه ای از سوی سازمان انرژی اتمی برداشته شده که سطح غنی سازی از 3.67 برجامی به 4.2 افزایش یافته است در حالی که در این طرح در صدد غنی سازی 20 درصد هستیم زیرا با غنی سازی 4 درصد دشمن دردش نمی آید و تحریم ها لغو نمی شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: افرادی که با طرح یاد شده مخالفت کردند درصدد قوی تر شدن مفاد آن هستند و با اصل آن مخالف نیستند؛ در واقع اعتقاد دارم باید مشت محکمی بر دهان دشمنان زده شود؛ همچنین یکی از نمایندگان نسبت به این طرح از واژه اقدام احساساتی سخن گفت که جای تعجب دارد زیرا این طرح طی چند ماه گذشته در حال بررسی و تدوین بوده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند شود و نباید دچار تزلزل شویم تا لرزه بر تن دشمنان بیفتد، دشمن مشاهده می کند که ما تمام تعهداتمان را انجام دادیم لذا هر غلطی انجام می دهد و جسارتش بیشتر می شود.

وی ادامه داد: وقتی در دیگ برداشته شود گربه مقابل ما حیا نمی کند؛ در واقع دشمن زبان مقابله را می فهمد لذا مطابق آیات قران نیز نباید دچار سستی و تزلزل شویم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: اینکه پیام اقتدار به دنیا صادر شود بهتر از این است که اگر چند درصد نظر فردی تامین نشد با تشکیل نسبت به اصل موضوع مشکل ایجاد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha