کد خبر: كشف-یک-تن-و-674-کیلو-مواد-افیونی-در-زاهدان
۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "محمد قنبری" در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به سرنخ هايي از جابه جایی محموله سنگين موادمخدر از منطقه "جون آباد" زاهدان به مرکز کشور دست يافتند.

وی افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات این باند شب گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه پژو 405 در حال جابه جایی محموله در یکی از محورهای فرعی شهرستان زاهدان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیراندازی به سمت خودروهای پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام متقابل مأموران انتظامی و بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به ترک خودروهای حامل مواد و فرار به سمت ارتفاعات منطقه شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در نهایت با تلاش مأموران 2 نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و 674 کیلو و 655 گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن 640 کیلو و 600 گرم تریاک، 27 کیلو و 80گرم حشیش و 6 کیلو و 975 کیلو شیشه به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در رابطه با فعالیت اعضای باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha