کد خبر: كشف-2-تن-و-138-کیلو-مواد-مخدر-در-سیستان-و-بلو
۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "احمد طاهری" در تشریح این خبر اظهار داشت: شب گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "نیکشهر، ایرانشهر و خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی و انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه، اعضای یک باند قاچاق را که در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در استان بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اعضای این باند را که به وسیله 3 دستگاه خودروی پژو 405  و یک دستگاه وانت نیسان در یکی از محورهای جنوبی استان در حال انتقال مقادیری مواد افیونی بودند، مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع با رعایت قانون به کارگیری سلاح با تعقیب و گریز خودروی قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 6 سوداگر مرگ و توقیف 4 دستگاه خودرو ، در بازرسی از خودروها و مخفیگاه آنان یک  تن و974 کیلو و 422 گرم تریاک و 164 کیلو و 385 گرم حشیش کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات ، یک قبضه سلاح کلاش و30 تیر جنگی کشف شد ،خاطر نشان کرد: در مجموع از اعضای این باند قاچاق مواد مخدر 2 تن و 138 کیلو و 807گرم تریاک و حشیش کشف که افراد دستگیر شده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha