کد خبر: لزوم-همراهی-مجلس-با-دولت-برای-ساخت-مسکن
۱۳ دی ۱۴۰۰، ۹:۳۵

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: مجلس حمایت از صندوق ملی مسکن را جدی بگیرد تا لطمه ای به تولید مسکن وارد نشود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،محمدمهدی زاهدی نماینده مجلس، در گفت و گو با خبرنگار  با اشاره به اهمیت طرح ملی مسکن و ساخت ۴ میلیون مسکن در طی۴ سال آینده اظهار داشت: آقای قاسمی، وزیر راه و شهرساری از وزرای توانمند هستند و  بارها اعلام کرده‌اند که این کار را انجام می‌دهیم و خیلی هم نیازی به بودجه دولتی نداریم. همچنین ایشان تاکید کرده است که با مکانیزم‌های خاص این مساله را حل خواهد کرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی برای ساخت و ساز مسکن خاطر نشان کرد: ایشان توانمندی‌های بالایی دارند اما مجلس و دولت هم نسبت به این دستگاه و وزارتخانه وظیفه دارند که در بودجه کشور تمهیدات لازم را بیندیشند تا این اقدام بزرگ و کشوری زمین نخورد.

وی با اشاره به ارائه بودجه‌ سال ۱۴۰۱ از سوی دولت به مجلس اظهار کرد: در بودجه‌ای که هم اکنون به مجلس تحویل داده شده، بودجه مناسبی برای موضوع مسکن در نظر گرفته نشده است و انتظار داریم کمیسیون‌های تلفیق و عمران حمایت از صندوق ملی مسکن را جدی گرفته و منابع لازم را تامین کنند تا لطمه‌ای به تولید مسکن وارد نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha