کد خبر: محدودیت-تردد-شبانه-در-۱۰-شهر-اصفهان-تا-پ
۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان،حجت اله غلامی اظهار داشت: تا  پایان دی ماه در 10 شهر استان اصفهان محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تمدید شد و در صورت تخلف خودروها جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی شهرهای استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، گفت: علاوه بر رعایت دستورالعمل‌هایی ابلاغی برای شهرهای زرد، محدودیت تردد برای ۱۰ شهر استان از جمله اصفهان، کاشان، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شهرضا، فلاورجان، مبارکه و زرین‌شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح تا پایان دی ماه اعمال می‌کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: مقرر شد محدودیت تردد بین شهری را نداشته باشیم اما خودروهای غیربومی که از شهرهای قرمز یا نارنجی به سمت اصفهان حرکت می‌کنند اعمال محدودیت کرده و اجازه ورود به استان ندارند.

غلامی بیان داشت: همچنین مقرر شد مراسم محدود با مدت زمان محدود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی بدون پذیرایی در آرامستان‌ها برگزار شود تا شاهد برگزاری مراسم‌ در خانه‌ها و مساجد نباشیم.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان گفت: همچنین برگزاری آزمون‌ها و انتخابات مجامع که برگزاری آن‌ها ضروری است با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اصفهان گزارشی از وضعیت کاهش روند شیوع ویروس کرونا ارائه کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha