کد خبر: محمود-گبرلو-در-جلسه-هم‌اندیشی-شرکت-کر
۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰
محمود گبرلو: در جلسه هم‌اندیشی شرکت کردم تا مدافع اهالی‌رسانه باشم

منتقد و کارشناس سینما و رسانه عنوان کرد: من در جلسه مشورتی و هم‌اندیشی روابط‌عمومی جشنواره چهلم حضور پیدا کردم تا بتوانم به‌طور جدی مدافع حقوق تمام خبرنگاران، منتقدان و روزنامه‌نگاران باشم؛ چرا که سالهاست آنها را می‌شناسم و انتظارات‌شان را می‌دانم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع‎‌رسانی روابط‌عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، «محمود گبرلو» منتقد سینما درباره برپایی جلسه مشورتی و هم‌اندیشی روابط عمومی جشنواره پیش از آغاز جشنواره چهلم گفت: برگزاری شوراهای تخصصی حرفه‌ای به همت روابط عمومی جشنواره که بالطبع با روی کار آمدن دولت جدید به این مقام منصوب شده‌اند، ضروری است و با چنین جلساتی است که درصد خطاها و اشتباهات کم خواهد شد.
تهیه‌کننده و مجری سابق برنامه تلویزیونی «هفت» با اشاره به اینکه اهالی رسانه که صاحب‌فکر و اندیشه هستند، عنوان کرد: این قشر از جامعه شاید به راحتی تحت‌تٲثیر فکر و اندیشه جدید نشوند؛ مگر اینکه که احساس کنند تیم جدیدی که روی کار آمده‌اند درکنار خودشان یک گروه حرفه‌ای به عنوان دستیار دارند که می‌توانند مدافع خبرنگاران و اهالی رسانه باشند. من در جلسات هم‌اندیشی حضور پیدا کردم تا بتوانم به‌طور جدی مدافع حقوق تمام خبرنگاران، منتقدان و روزنامه‌نگاران باشم؛ چرا که سالهاست  آنها را می‌شناسم و انتظارات‌شان را می‌دانم. سعی من بر این است که با اتخاذ تدبیر و فکر مناسب، فضایی ایجاد شود تا اهل رسانه در جشنواره چهلم، به بازدهی مطلوب خود برسند.
 این کارشناس رسانه گفت: در جلسه مشورتی و هم‌اندیشی روابط‌عمومی جشنواره چهلم، هرکس به سهم خودش آزادانه نقطه نظراتش را اعلام کرد تا بتوانیم جمع‌بندی درستی در این راستا داشته باشیم.
گبرلو تصریح کرد: زمانی که محمد خزاعی به سمت رئیس سازمان سینمایی انتخاب شد، با وجود برخورداری از سابقه روشن رسانه‌ای، مدیریتی و تهیه‌‌کنندگی، نحوه حضورش در عرصه مدیریت کشور برای خیلی‌ها روشن نبود. چنین اقداماتی باعث می‌شود تا اهالی‌رسانه با تفکرات جدید حاکم بر سازمان سینمایی آشنا شوند.
او در پایان گفت: امیدوارم این تدابیر پیش از آغاز جشنواره فیلم فجر باعث شود تا جشنواره چهلم کم‌خطا برگزار شود.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از 12 تا 22 بهمن 1400 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha