کد خبر: مشارکت-447-تیم-هلال‌احمر-زنجان-در-طرح-ناظ
۱ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان؛ علی طاهری اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب قرارگاه عملیاتی ستاد کرونای استان زنجان در زمینه خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه ناظران سلامت جمعیت هلال احمر استان زنجان از 10 آذر ماه امسال فعالیت‌های خود را در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی آغاز کرده‌اند، افزود: تا کنون 368 نفر خواهر و 498 نفر برادر در این طرح مشارکت داشته اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در این طرح به 9 هزار و 370 نفر تا کنون خدمات لازم را ارائه کرده‌‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به حضور نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان در فروشگاه‌ها، پایانه مسافربری، میادین و اصناف با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، مقامات محلی و نیروی انتظامی، گفت: هماهنگی لازم با رابط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان انجام می‌شود.

طاهری از مشارکت 447 تیم در عملیات‌های جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح شهید قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: 7 هزار و 473 مکان در شهر زنجان از سوی ناظران جمعیت هلال احمر استان زنجان مورد نظارت قرار گرفته است.

وی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر استان زنجان برای راه‌اندازی نقاهتگاه جهت بیماران کرونایی، یادآور شد: هلال احمر استان زنجان عضو اصلی قرارگاه عملیاتی کرونای استان بوده و مسئولیت راه‌اندازی و تجهیز، مدیریت و پشتیبانی و تامین نیرو را برعهده دارد.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه فعالیت در نقاهتگاه‌ها نیز جمعیت هلال احمر استان زنجان در آماده باش کامل است، افزود: با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان هلال احمر در دو  هتل آسیا و سپید با قرارگاه عملیاتی کرونای استان زنجان همکاری می‌کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان با همه توان آماده خدمات رسانی در شرایط کرونا بوده و تجهیزات و ماشین‌آلات خود را در اختیار طرح شهید قاسم سلیمانی قرار داده است.

طاهری تامین و توزیع بسته‌های غذایی در بین افراد آسیب دیده از کرونا را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد و افزود: 1600 بسته غذایی آماده شده است و با همکاری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان میان افرادی که تا کنون این سبدها را دریافت نکرده اند توزیع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha