کد خبر: منع-تردد-شبانه-در-شهر-کرمان-ادامه-دارد
۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱
منع تردد شبانه در شهر کرمان ادامه دارد

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، علی زینی‌وند در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس از نیروی انتظامی و سپاه در اجرای طرح‌های قطع زنجیره کرونا ویروس تقدیر کرد و گفت: با همت دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان و همراهی مردم وضعیت استان به ثبات رسیده و امیدواریم ادامه یابد.

وی ادامه داد: این وضعیت‌ها شکننده است و اگر عادی سازی رفتار کنیم، فوری به جایگاه قرمز برگشت خواهیم داشت. استاندار کرمان ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی ( قطع زنجیره کرونا ویروس) به شکل جدی توسط فرمانداران باید دنبال شود و فرمانداران هفتگی اثرات طرح را درگزارش‌ها لحاظ کنند.

زینی‌وند گفت: فرمانداران در چارچوب مصوبات ملی و استانی، اختیار دارند تا ابتکار عمل را برای کنترل بیماری در حوزه مدیریتی خود اعمال کنند. استاندار کرمان با اشاره به وضعیت قرمز سه شهرستان راور، شهربابک و نرماشیر گفت: فرمانداران وضعیت شهرهای خود را تدبیر کنند که تا پایان هفته به حال عادی برگردند.

زینی‌وند بیان داشت: دورهمی‌ها بیشترین تاثیر را بر افزایش موارد ابتلا به بیماری دارند و تقاضای اعمال محدودیت‌های شبانه را برای شهرهای نارنجی می‌دهیم آمادگی داریم برای شهرهای نارنجی اعمال محدودیت شبانه را داشته باشیم.

استاندار کرمان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان خواست تا نیازمندی‌ تجهیزات و مواد ضدعفونی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی استان را جمع‌آوری کند که به صورت متمرکز از ظرفیت شرکت‌های بزرگ استان برطرف کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha