کد خبر: نحوه-بررسی-پیشنهادات-نمایندگان-دربار
۳ دی ۱۳۹۹، ۹:۴۶

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: براساس آئین نامه داخلی مجلس، حق نمایندگان است که پیشنهادات ثبت شده آن ها قبل از بررسی گزارش و مصوبه کمیسیون، مورد بررسی قرار گرفته و به رأی گذاشته شود اما شاهد هستیم که بررسی پیشنهادات چقدر وقت صحن مجلس را به خود اختصاص می دهد.

وی ادامه داد: همکاران محترم مشاهده می کنند که دوستان نسبت به این موضوع نیز معترض هستند. پیشتر برای اصلاح این موضوع با زحمت اعضای کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس، طرحی تدوین شد که ابتدا نظر کمیسیون را در بررسی طرح ها و لوایح به رأی بگذاریم و پس از آن پیشنهادات نمایندگان مطرح شود اما به هر دلیلی نمایندگان به این اصلاح آئین نامه رأی موافق ندادند و امروز شاهدیم که براساس روال قبلی چقدر وقت مجلس گرفته می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: لذا خواهش می کنم ریاست کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس با انگیزه بیشتر بحث اصلاح آئین نامه را دنبال کنند تا ما در شرایط فعلی که موضوعات بسیار مهم و جدی را در دستورکار داریم، بتوانیم با سرعت بیشتری به امر قانونگذاری بپردازیم تا از وقت یکایک نمایندگان که در حقیقت وقت همه ملت ایران است بهره بیشتری ببریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha