کد خبر: نمایشگاه-دائمی-گل-محلات-در-سال-۱۴۰۰-بهر
۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲
نمایشگاه دائمی گل محلات در سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛  سیدعلی آقازاده افزود: این نمایشگاه به عنوان کانون گردشگری کشور، ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۱۰۰ فرصت غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

وی یادآور شد: از ۲ سال گذشته ۶ هکتار زمین برای احداث نمایشگاه گل در محلات واگذار شده و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل این مجتمع منحصر به فرد از نظر زیبایی فیزیکی مصوب شده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: سال یک هزار نفری شهرستان محلات نیز با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در دهه فجر امسال یا تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

آقازاده با اشاره به بازدید از واحد تولید قطعات خودرو در محلات گفت: این واحد تولیدی با طرح‌های توسعه‌ای که داشته برای ۲۵۰ نفر در این شهرستان اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: این واحد اقدامات بزرگی در زمینه تولید تجهیزات صنایع و قطعات خودرو انجام داده است. استاندار عنوان های پایتخت سنگ و گل و گیاهان زینتی و صادرات این محصولات را از امتیازات محلات بیان کرد. در سفر  استاندار مرکزی و معاون عمرانی استانداری طرح توسعه شرکت سویاب صنعت نیز افتتاح شد.

استاندار مرکزی در جریان سفر به محلات از روند اجرای پروژه ادامه بلوار حضرت ولیعصر (عج) شهرک امام (ره)، سالن ورزشی یک هزارنفری در حال احداث، مجموعه نمایشگاه دائمی گل و گیاه محلات (گل باغ کیهان) و روند آماده سازی و صادرات بید قرمز در پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد. محلات در جنوب استان مرکزی با ۵۵ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha