کد خبر: هزار-و-۲۱۹-پرونده-خسارت-کسب-و-کارهای-فره
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۶
هزار و ۲۱۹ پرونده خسارت کسب و کارهای فرهنگی آسیب دیده از کرونا در مازندران

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران؛ عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در حوزه فرهنگ گفت: ۱هزار و ۲۱۹ پرونده خسارت دیده در سطح استان تشکیل شد  که ۴۹۲ پرونده در بخش کارگاه‌های خویش فرما، ۱۶۳ پرونده در بخش کارگاه‌های رسمی و ۵۶۰ پرونده نیز در بخش کارگاه‌های غیررسمی در بانک عامل ثبت شد.

زارع بااشاره به جایگاه فرهنگ و هنر در نهادینه سازی مبانی گوناگون تمدنی در جامعه، خاطرنشان ساخت: فرهنگ و هنر از آموزش، هدایت و خلاقیت تا کسب و کار و درآمدزایی را پوشش می‌دهد و توسعه هر جامعه مرهون تلاش‌های فعالان این عرصه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین بر لزوم حمایت جدی از فعالان فرهنگی و هنری تأکید کرد و اذعان داشت: متولی اصلی فرهنگ و هنر کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که ساماندهی و پشتیبانی از این عرصه را بر عهده دارد و خوشبختانه با اقدام به موقع، توانستیم به جریان فرهنگ و هنر استان کمک‌های لازم را تزریق کنیم.

وی افزود: تا کنون بیش از  ۹۸میلیارد ریال تسهیلات درخواستی درخصوص آسیب‌های کرونایی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری توسط بانک عامل پرداخت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha