کد خبر: والدین-با-آموزش-به-فرزندان-در-بحران-کرو
۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴
والدین با آموزش به فرزندان در بحران کرونا،حامی سلامت آنان باشند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» با بیان اینکه این ویروس خطرناک سلامت فرزندان را تهدید می کند و هیچ فردی از ابتلا به این بیماری مصون نیست، گفت: توجه پدر و مادر به رعایت اصول بهداشتی نه تنها باید در خانواده آموزش داده شود، بلکه باید در رفتارمان نیز نهادینه شود.

او با تاکید بر اینکه با عزم جدی خانواده ها، می توان با این بیماری مقابله کرد و فرصت شیوع را از این ویروس خطرناک گرفت، هشدار داد: بی توجهی والدین خطری است که در بحران کرونا جان فرزندانمان را تهدید می کند.

دکتر لطفی با اشاره به همدلی و همکاری مردم فارس با مجموعه سلامت استان، این موضوع را موجب افتخار دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با عزم جدی همگانی، رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست، شستشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی از ابتلای خود و اطرافیانمان به این بیماری جلوگیری کنیم.

او ضمن اعلام انجام هزار و ۱۱۰ آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در آزمایشگاه های تشخیصی فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha