کد خبر: وبینار-ارتقای-سلامت-محیط-کار-با-رویکرد
۲۶ بهمن ۱۳۹۹، ۷:۵۹

به گزارش  گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ،  این وبینار با هدف  ارایه راهکارهای پیشگیری و کاربردی برای بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی ارتقا دهنده سلامت در اپیدمی کرونا برگزار می شود و برای مشمولان آموزش مداوم پزشکی از امتیاز بازآموزی برخوردار است.

اساتید، متخصصان و صاحبنظران در این نشست مجازی در حوزه های  بیمارستان ارتقا دهنده سلامت ، مدیریت HSE، عوامل ارگونومیکی و اجتماعی در بیمارستان به سخنرانی و بحث می پردازند.

از محورهای مورد بحث در وبینار مذکور می توان به مفهوم بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی ارتقا دهنده سلامت،  تعیین کننده های ارتقای سلامت محیط کار، عوامل ارگونومی محیط کار ، عوامل اجتماعی ناشی از کووید ۱۹ در پرسنل بیمارستان،  مدیریتسلامت محور در بیمارستان اشاره کرد.

بررسی ارتقای سلامت در۳۰ بیمارستان مهم تهران،  ارایه نتایج طرح  پژوهشی فرسودگی شغلی، استرس، اضطراب و افسرگی در پرسنل بیماستان های دانشگاه در طغیان کووید ۱۹، نقش مدیریت و شاخص های عملکردسلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE)  در بیمارستان ها در طغیان کووید ۱۹ از دیگر محورهای مورد بحث متخصصان و اساتید شرکت کننده در وبینار مذکور است.

علاقمندان برای کسب امتیاز بازآموزی باید در سامانه جامع آموزش مداوم پزشکی کشور ثبت نام کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانند با دبیرخانه وبینار شماره ۲۲۴۳۳۰۴۰ تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha