کد خبر: وظیفه-هلال-احمر-همان-سیره-ائمه-در-کمک-رس
۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۳

دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاح شعبه هلال احمر شهرستان قدس با تاکید بر این که باید به سمت حل مشکلات مردم حرکت کرد، گفت: وظیفه هلال احمر همان سیره ائمه در کمک رسانی به محرومان است و این منش با جدیت دنبال می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم افتتاح شعبه هلال احمر شهرستان قدس با اشاره به ضرورت پوشش سراسری امدادی در سطح کشور گفت: جمعیت هلال احمر به قول خود در کم تر از یک ماه عمل کرد و امروز شاهد افتتاح شعبه هلال احمر شهرستان قدس در استان تهران هستیم.

وی افزود: هلال احمر علاوه بر حضور در حوادث و سوانح در میادین دیگر نیز حضور دارد. در همین راستا طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان و داوطلبان سازماندهی می شوند تا در کنار سایر دستگاه ها و بسیجیان و طبق رهنمودهای رهبری در عرصه رفع سایر مشکلات و معضلات کشور نیز حضور داشته باشند. امروز واجب است هر اقدامی که می توانیم برای رفع مشکلات مردم انجام دهیم و نباید هیچ کوتاهی در این عرصه صورت گیرد. در نظام اسلامی هیچ مانعی برای کمک به محرومان وجود ندارد و باید در عرصه گره گشایی از امور مردم با تمام ظرفیت عمل کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: زمانی که به سیره ائمه نگاه می کنیم و زندگی آن ها را مطالعه می کنیم، شاهد هستیم که آن ها همیشه به یاری مردم می رسیدند و همواره به عنوان اولین نفر یاری رسان محرومان بودند. همان کاری که امروز هلال احمر نیز در اولویت خود قرار داده است. در مسیر یاری رسانی به مردم نیز هیچ تفاوتی بین مردم قائل نیستیم و به تمام شهروندان با هر دین و تفکری که دارند امدادرسانی خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha