کد خبر: وعده‌های-مسئولان-برای-خانواده-شهدای-م
۱ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، شادی ابراهیمی همسر علی صفرلو شهید مدافع سلامت گفت: از اسفندماه پارسال که بیماری شروع شد، بیمارستان مدرس که من و همسرم در آن خدمت می‌کردیم، جز بیمارستان‌هایی بود که برای پذیرش بیماران کرونایی انتخاب شد. یک دختر 4 ساله دارم اما به صورت داوطلبانه در بخش کرونا مشغول به خدمت شدیم. 7 ماه فعالیت داشتیم که در مردادماه ابتدا من به صورت خفیف مبتلا شدم و در مرحله بعد همسرم در 28 مردادماه مبتلا شدند که متأسفانه در نهایت بعد از یک ماه شهید شدند.

ابراهیمی اظهار داشت: پرستاری را باید دوست داشت و عاشق کار بود. همسر من 17 سال در آی سیو قلب اطفال بودند و روزهای سختی را گذراندند. خانواده هم همراه ما بودند و چند ماه فرزند من را نگه‌داری کردند. حدود 17 سال پرستارم و 10 سال پیش با همسرم در بیمارستان مدرس آشنا شدم.  در دوران کرونا حال خوب تأثیر مثبت دارد. بیماری کرونا کشتی در حال غرق است که پرستارها افراد را نجات می‌دهند و به ساحل منتقل می‌کنند.

وی افزود: مسئولان قول داده‌اند که خانواده شهدای مدافع سلامت تحت پوشش بنیاد شهید باشند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است و قرار در این هفته این وعده عملی شود. از مسئولان خواهش می‌کنم که همه کادر درمان که جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داده‌اند را جز شهدای سلامت قرار دهند.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha